siden sidst

Siden sidst

Lørdag den 16. september fisketur fra Bønnerup.

Vejrmeldingen blev pænere og pænere efterhånden som vi nærmede os dagen og vi sejlede ud i helt fladt vand. Men det viste sig at de flade ikke ville bide denne dag, men der var lidt makrel at gå efter selv om de ikke alle var lige store. Vinder der fik overrakt et gavekort der delvist var sponseret af Blue Marlin blev H.C.Andersen der havde fanget 4,2 kg, og alt i alt fangede de 14 fremmødte omkring 24 kg i alt.

Fredag den 22. september andejagt.

Endnu engang var vejret desværre alt for godt til andejagt, idet det var næsten vindstille da vi samles nede ved læhegnet. Da søen var blevet udgravet prøvede vi at gå en anden vej end vi plejede, men lige lidt hjalp det idet der lettede omkring 100 ænder inden vi kunne komme på skudhold af dem. De prøvede ihærdigt at komme ned til søen igen i løbet af aftenen og der lød da også et par skud men ingen ænder drattede ned.

lørdag den 14. oktober fisketur.

Det kneb med plads på bådene denne dag, så man valgte at køre til Grenå og prøve fra stranden, men her kneb det med fiskene, så der blev desværre ikke meget at skrive hjem om.

Lørdag den 21. oktober haglbøssejagt

Desværre var der ikke den store tilmelding til denne dag så da der ikke var nok til at drive jagt med haglgevær blev man enige om at prøve et par timer med rifler i stedet. Og det lykkes da også at nedlække en enkelt pæn kronhjort, en seksender så alt i alt med det pæne vejr en rigtig god og hyggelig dag, hvor vi takker Kim for at vi måtte komme ud og drive jagt hos ham, og da vi vist havde opført os nogenlunde pænt blev vi inviteret til jagt igen den 2. december, hvor der dog desværre ikke blev set jagtbare dyr.

Lørdag den 29. oktober ålegilde.

34 tilmeldte kom til en aften med stegte ål. Efter spisningen havde bestyrelsen gjort klart til pakkespil hvor vi spillede om pakker nogle havde foreningen selv købt og nogle var sponseret af Daglig Brugsen og den tidligere HK. Sommer samt vores nuværende sponsor Blue Marling. Vi håber at alle fik en fornøjelig og hyggelig aften.

Husk billeder kan ses på www.lystfiskerforeningen.dk eller i foreningens fotoalbum der ligger i fælleshuset.

Endnu en WordPress-blog