siden sidst

Siden sidst

Lørdag den 3. marts Generalforsamling.

28 medlemmer deltog i generalforsamlingen, og eneste ændring denne gang var at Hans ønskede at træde ud af bestyrelsen, hvor Jan Vestergaard i stedet blev valgt ind.

Stor tak til Hans for mangeårig arbejde som formand i foreningen.

På det konstituerende møde efter generalforsamlingen blev Jan valgt til formand og resten af bestyrelsen blev på de poster de havde i forvejen.

Lørdag den 24.marts Put & Take

Denne gang  prøvede vi Moesholm. Denne dag stod i kvindernes tegn; Yvonne fangede en flot ørred på 1,7 kg. Dagen blev sluttet af med en pølse på grillen, smat øl og vand.

Lørdag den 21. april standerhejsning og sildetur.

Vinden var rimelig hård, to både valgte at sejle og resten kørte i biler og fiskede fra bredden. Frank Jensen vandt dagens sildefangst med 7,6 kg.

Fisketur lørdag den 19. maj.

Vi mødes over morgenkaffen inden der var afgang på havet. Endnu en dejlig dag med fiskeri, hvor Mads Christensen vandt dagens fangst med 5,58 kg.

Fisketur lørdag den 2. juni.

Hyggeligt morgenkaffebord med masser af fiskesnak, desværre havde vi bådmangel denne dag så vi gik ud på molen og fiskede.  Endnu engang løb Mads Christensen med dagens største fangst på 5,0 kg.

Eftermiddagsfisketur Lørdag den 14. Juli

Mange medlemmer der kom til denne fisketur, dejligt at se. Dette vil bestemt være noget vi vil prøve til næste år, da det var meget velbesøgt.  Desværre var fangsten mest fjæsinger men hyggen var der. Mads Christensen løb med dagens fangst på 2,0 kg.

Grillaften Lørdag den 28. Juli

Så kom sommer sol og fest. Vi var tæt på 50 personer, sådan godt gået. Grillforbuddet gjorde at vi måtte slippe den helstegte gris fri, og komme ud og indkøbe nogle gode stege, der blev lavet i både ovn samt gasgrill. Sikken en succes; god mad og godt vejr lige indtil den længe ventede regn satte ind. Ikke blot bød aftenen på grisesteg, men også på spillet døde duer, her var Per den ultimative vinder af næsten 700 kr. En hyggelig aften fyldt med snak ved bordene.

Fisketur Lørdag den 18. August

Hyggelig morgenkaffe. Vi var fem både der sejlede ud med 14 medlemmer. Dagen startede ud med godt vejr, men inden dagen sluttede blev bølgerne mere og mere insisterende. Dagens stolte vinder var Brian Præstegaard med 8,6 kg.

Husk billeder kan ses på www.lystfiskerforeningen.dk  eller i foreningens fotoalbum der ligger i

Endnu en WordPress-blog