siden sidst

Bønnerup Strand strandjagt -og lystfiskerforening

Siden sidst

Lørdag den 23 April standerhejsning og sildetur fra Bønnerup

Vejret så nogenlunde ud da vi møder, men desværre lovede de opfriskende vind i løbet af dagen, så vi valgte at hejse standeren efter morgenkaffen og så køre op til fjorden. Nogle havde både med og andre stod på land og fiskede. Der var ikke for mange sild, men det var fra land at der blev fanget flest af en enkelt person, og det var Claus Svenningsen der vandt med 4,8 kg fangede sild.

Lørdag den 21 maj fisketur fra Bønnerup

Vejrudsigten lovede en del blæst, men det viste sig om morgenen at det ikke var værre end at vi kunne gå ud, og i løbet af dagen blev det faktisk næsten vindstille. Men desværre var det rigtig svært at komme uden om fjæsingerne, som var over alt. Vinder blev Mark Bird med 6 kg (næsten kun fjæsinger)

Lørdag den 18 Juni fisketur fra Bønnerup

Denne dag var det med en hård vind fra nordvest, og flere både valgte at blive i havn. 4 både sejlede ud, og de tre lagde sig på østsiden af havnen, hvor der var lidt læ, mens den sidste sejlede ud til hullet for at prøve efter makrel. Det viste sig at der var masser af makrel, men meget små, så efter et stykke tid opgav de og sejlede ind. Dagens vinder blev Mads med 4,12 kg fladfisk.

Endnu en WordPress-blog