siden sidst

Bønnerup Strand strandjagt -og lystfiskerforening.

Siden sidst

Mandag d. 29 man til torsdag den 1 juni Norgestur.

Vi var ni personer fordelt i to biler, som tog til Farsund Resort som ligger ca. halvanden times kørsel fra Kristiansand, et super lækkert sted, hvor vi havde lejet to huse. Så havde vi selv mad og drikkevarer med i trailer.Der var to dages ture med Harry´s fiskekutter, hvor i første dag fangede ca. 150 og anden dag ca. 200 fisk. Han måtte lige sejle ind med to af os om eftermiddagen, da maverne var helt udtømte. Der blev fanget lidt af hvert. Torsk, Sej og Kuller.

Alle tiders tur, med fint vejr og godt humør.

Lørdag den 4 maj standerhejsning og sildetur fra Bønnerup

24 tilmeldte til denne dag mødte op til rigtig godt vejr. Efter morgenmaden og standerhejsning, sejlede 3 både mod fjorden, mens resten tog bilen, da der var flere der endnu ikke havde fået deres både i vandet. De kørte derfor op og satte joller i og enkelte stod ved kanten og fiskede. Ved indvejningen blev det Lars der med 6 kg vandt dagens konkurrence og i alt blev der indvejet 45,82 kg.

Lørdag den 1 Juni fisketur fra Bønnerup

Denne dag startede med udeservering af morgenmaden, da det kneb med pladsen i køkkenet til de 19 fremmødte, og desuden var det et fantastisk flot vejr med høj sol og næsten ingen vind. Det kneb med nok både, men da der var en 4 stykker der ønskede at fiske fra land, gik det.

Der blev fanget pænt med fisk i løbet af dagen, dog hovedsagelig Fjæsinger, og dagens vindere blev Michael og Mads, begge med 3,95 kg, og i alt blev der i løbet af dagen fanget i alt 30,39 kg fisk.

Lørdag den 22 juni familiedag

På grund af giftskandalen i Randers kommune, turde vi ikke tage til Gammel Estrup, som det ellers var meningen. Så vi lavede en tur til Stevnstrup i stedet. Desværre var der ikke mere end 15 tilmeldte, og vejret lovede heller ikke for godt, men det holdt dog tørrevejr mens vi var der. Desværre var der heller ingen fangst, så det bedste var nok pølserne og hyggen bagefter ved de overdækkede bænke.

Din Jagt og Fiskeklub i Bønnerup