siden sidst

Bønnerup Strand strandjagt -og lystfiskerforening.

Siden sidst.  4 kvartal 2022.

Lørdag den 15. oktober morgentur fra Bønnerup

Desværre var der kun 8 tilmeldte, hvoraf en måtte melde sig syg til denne skønne dag hvor der var næsten vindstille, høj sol, og så varmt at det næsten ikke var til at holde ud, selv på havet. Det var så heller ikke den store fangst, godt 1,5 kg der bestod af makrel, fjæsinger og enkelte flade, men alt i alt en rigtig skøn dag, hvor folk hyggede sig..

Lørdag den 29. oktober ålegilde i klubhus i Bønnerup

Som vanligt er ålegildet et tilløbsstykke og 30 glade og forventningsfulde medlemmer var mødt op til stegte ål og drikkelse til at skylle dem ned med.
Derefter var der amerikansk lotteri med flotte præmier.

Fredag den 4 november andejagt ved sø

Med en kraftig vind fra syd sydøst var det ikke med de store forventninger at vi mødtes ved søerne. Vi starter med at lette 8 krikænder, som vi så ikke ser mere denne aften. Men det skulle hurtigt vise sig at der var god gang i ænderne denne aften, så der skydes ivrigt, dog ligger der kun 5 ænder til parolen, men alligevel et rimeligt resultat.

Søndag den 27 november riffeljagt

11 fremmødte til riffeljagten. Det var et dejlig vejr med lidt dis, næsten ingen vind, så det var skønt at sidde i tårnet og kikke på dyrelivet omkring en. Desværre var der ingen krondyr i sigte, men det var en rigtig hyggelig dag, med megen snak til morgenmaden og efter jagten.

Fredag den 19 november andejagt ved sø

Endnu engang mødtes vi af en strid blæst fra vest, og der var denne gang ingen ænder ved søen, men det kom der i løbet af eftermiddagen, og der blev skudt 4-5 ænder.

Din Jagt og Fiskeklub i Bønnerup