siden sidst

Siden sidst

Torsdag den 2 marts Boat Show

Der var ikke mange tilmeldte til denne tur og der skete flere ting lige op til der betød at flere måtte melde fra lige op til, så det endte med at vi kun var 4 der kørte derned. Men vi fik så til gengæld en rigtig hyggelig tur og da det var almindelig arbejdsdag betød det at udstillerne havde rigtig god tid til at snakke med os og besvare de spørgsmål vi havde.

Lørdag den 11. marts Generalforsamling. Intet nyt

Lørdag den 25 marts Put & Take

Denne gang prøvede vi Moesholm, men selv om der blev prøvet ihærdigt af de 11 fremmødte i den rimeligt stærke blæst blev der ikke fanget noget. Efter fiskeriet blev der sluttet af med varme pølser.

Lørdag den 22. april standerhejsning og sildetur.

Turen denne dag blev aflyst på grund af blæst, så de ca. 8-10 stykker der alligevel var mødt op fik standeren hejst på behørig vis med en enkelt til at varme halsen med i den kolde vind.

Fisketur lørdag den 20. maj.

I alt 18 var med til morgenkaffen denne morgen og snakken gik lystigt denne morgen. Vejret lovede ikke for godt da der var lovet kraftig vind i løbet af formiddagen, hvilket vi da også fandt ud af da vi var kommet på havet. Det viste sig ret hurtigt at der ikke var til at ligge ved kosten, så en båd gik om i Gjerrild bugten og de andre tre gik i læ af havnen hvor der også viste sig at der var lidt fisk. Ved indvejningen var det Jan Vestergaard der vandt med 4,32 kg fisk fik overrakt dagens præmie der delvist var sponseret af Blue Marlin, og i alt blev der indvejet 28,57 kg fisk denne dag.

Fisketur lørdag den 3. juni.

14 fremmødte til morgenkaffen, og efter en god morgensnak hvor næsten alt blev vendt sejlede vi ud til kosten hvor det viste sig at fisken bed velvilligt denne dag. Jeg tror de fleste ret hurtigt løb tør for orm og der blev taget alternative midler i brug hvoraf flere viste sig at kunne bruges til at fange fisk. Ved indvejning vandt jens Friis dagens præmie der delvist var sponseret af Blue Marlin. Han havde fanget 8,72 kg og i alt blev der fanget 60,33 kg fisk denne dag

Husk billeder kan ses på www.lystfiskerforeningen.dk eller i foreningens fotoalbum der ligger i fælleshuset.

Endnu en WordPress-blog