siden sidst

Bønnerup Strand strandjagt -og lystfiskerforening.

Siden sidst

Lørdag den 20 juli eftermiddagstur fra Bønnerup

I alt 21 fremmødte til fisketuren denne dejlige varme og næsten vindstille eftermiddag.

Største fangst 1,5 kg I alt 9,19 kg

Lørdag den 17 august sommerfest.

52 tilmeldte kom til vores grillfest, hvor menuen stod på helstegt pattegris. 10 dage før festen sagde vejrmeldingen, blæst og regn, men da vi kom til dagen viste vejret sig fra den gode side, og det lykkes at få lavet en rigtig god gris, og næsten alle 43 kg. blev da også fortæret. Efter at maden var fortæret blev der afholdt Amerikansk lotteri som gav et pænt overskud, så det blev vist en rigtig vellykket aften.

Lørdag den 31 august fisketur fra Bønnerup

En blæsende morgen hvor der dukkede 19 op til morgenkaffe. Desværre blæste det yderligere op under morgenkaffen, og alle undtagen en båd blev enige om at man ikke ville sejle ud, og den sidste båd kom dog hurtigt retur efter lige at have været uden for havnemolerne. De fleste af os tog til Sangstrup, men det viste sig, at der ikke var noget at fange, så nogle kørte til Grenå og andre til molerne i Bønnerup, men det endte med at der ikke blev fisk til indvejningen klokken 13.

Lørdag den 28 september fisketur fra Bønnerup.

Aflyst pga. blæst

Din Jagt og Fiskeklub i Bønnerup