siden sidst

Bønnerup Strand strandjagt -og lystfiskerforening

1. kvartal 2021.

Lørdag den 16. oktober morgentur fra Bønnerup

Folk mødte op og fik morgenkaffe. Desværre blev det dårligt vejr og turen aflyses.

Lørdag den 21. oktober ålegilde i klubhus i Bønnerup

Som vanligt er ålegildet et tilløbsstykke og 30 glade og forventningsfulde medlemmer var mødt op til stegte ål og drikkelse til at skylle dem ned med.
Derefter var der amerikansk lotteri med flotte præmier.

Fredag den 5 november andejagt ved sø

Med en vind fra vest havde vi ikke de store forhåbninger om at ænderne ville finde ned til søerne, men det viste sig alligevel at da vi kom ned til søerne lettede der 40 til 45 stk. men desværre var det også det eneste vi så til dem denne sene eftermiddag.

Fredag den 19 november andejagt ved sø

Endnu engang mødtes vi af en strid blæst fra vest, og der var denne gang ingen ænder ved søen, men det kom der i løbet af eftermiddagen, og der blev skudt 4-5 ænder.

Lørdag den 27 november riffeljagt

10 fremmødte denne lørdag hvor der i vejrudsigten var blev lovet både regn og hård vind, så det må siges at værre tilfredsstillende. Regnvejr var det også, men vinden mærkede vi ikke så meget til. Men vejret var alligevel nok til at dyrene lå og trykkede sig inde mellem træerne. Det eneste der blev set var en del rådyr, men dem havde ejeren på forhånd nedlagt forbud mod at man skød.

Men alligevel en hyggelig dag på trods af vejret, og der blev snakket meget både før og efter jagten, men i Corona afstand.

Endnu en WordPress-blog