siden sidst

Bønnerup Strand strandjagt -og lystfiskerforening.

Siden sidst

2 Marts 2024 Generalforsamling

I alt 49 personer deltog i generalforsamlingen. Valg af bestyrelse, alle der var på valg blev genvalgt, genvalg til Suppleant og revisor. Efter valg af bestyrelsen, blev der uddelt præmier til flest fangede fisk. Nr.3 med Hans C. Andersen med 9,67 kg, nr. 2 blev Pernille Thuesen med 10,56 kg, nummer 1 blev Jens Friis med 12,04 kg. Jens Fik overrakt et ekkolod til båden af Mick Hyldgaard, ejer af Bådcenter Midtjylland. Tak til Mick for den flotte gave. I alt blev der hele 2023 fanget 70,04 kg. fisk.

23 Marts Put & Take Fannerup

23 mødte op denne dag, hvor vi havde sol, stille vejr og en enkelt gang en lille regnbyge. Der blev fisket i 2 timer uden fangst, undtagen ovre i børnesøen, hvor børnene fangede 2.Efter fiskeriet blev der sluttet af med masser af pølser på grillen.

4 marts foredrag

Det var dejligt at se så mange møde op til denne aften, hvor Jens fra Hegedal vildt havde opstillet et sortiment af forskelligt grej. Senere fortalte havbiolog Kaare Manniche Ebert fra Dansk sportsfiskerforening blandt andet om havmiljø, fiskepleje og især om den store trussel i form af skarven.

Efter en kaffepause fortalte han på en humoristisk måde om farver og vigtigheden af at bruge de rigtige farver når man fisker efter havørreden og laksen.

Din Jagt og Fiskeklub i Bønnerup