AKTIVITETER 2024

Aktivitetskalender for Bønnerup Strand, Strandjagt- og Lystfiskerforening

2.kvartal 2024

Tirsdag  den 23. april – lørdag den 27. april Norgestur.

Vi tager til Farsund i Norge og fisker fra lejede både og 1 dag hyret fiskekutter.

Tilmelding, er overstået, men du kan stadig nå det til næste år, nærmere tilgår.

Lørdag den 4. maj kl. 7.30 – 15.00 Standerhejsning og Sildetur.

Vi starter med morgenkaffe i fælleshuset Vestre Mole 2 og derefter standerudskiftning. Vi fordeler herefter pladserne på bådene. Så går turen mod Randers Fjord. Fiskeriet starter, når alle både er ankommet til Udbyhøj. Indvejning kl. 15.00 i havnen Udby Høj nord, med mindre andet bestemmes om morgenen. Husk at du selv afregner brændstof med skipper og da denne dag koster ekstra af de dyre dråber foreslår vi 100 kr. pr. mand. I tilfælde af blæsevejr vil vi meget gerne ved tilmeldingen, vide om man tager jolle med, og om man har plads til andre i båden.

Tilmelding senest tirsdag den 30. April. Husk medlemsnummer.

Lørdag d. 1. juni kl. 8.00 – 14.00. Fisketur fra Bønnerup.

Vi mødes ved fælleshuset Vestre Mole 2 til morgenkaffe, hvorefter vi sejler ud og fisker. Hjemkomst og indvejning på broen kl. 14.00

Tilmelding senest onsdag den 29. maj. Husk medlemsnummer.

Lørdag d. 22. juni kl. 09.30 – 13.00.  familiedag

Vi skulle egentlig have været ved Gammel Estrup og gentage den hyggelige dag med krebsefiskeri, som vi havde sidste år. Men desværre ved vi ikke om krebsen fra dette område er en sund spise i øjeblikket, så derfor har vi ændret det til at vi tager til Gudenåen og prøver om vi kan fange krebs her eller måske en ørred/laks i stedet. Så tag roligt konen, børnene og hunden med, så mødes vi ved enden af Engvej i Stevnstrup, hvor der er en rigtig hyggelig plads med overdækkede borde, gril og et lille toilet. Efter fiskeriet starter vi grillen op med et par pølser til dem der ønsker dette. Øl og vand til vanlig pris. Denne dag tæller fangsten ikke med i konkurrencen der løber over hele året.

Tilmelding senest onsdag den 19. juni. Husk at oplyse om du ønsker pølser, og husk medlemsnummer.

Husk at fiskene skal overholde mindste målet for at tælle med i dagens fangst. Husk at man selv afregner brændstoffet med skipper.

Foreløbig aktivitetskalender for hele 2024.

Lørdag den 2. marts kl. 13.00   Generalforsamling, med en sildemad og en snaps.

Lørdag den 23 marts Tur i Put & Take . Info følger

Tirsdag d. 23 april- lørdag 27 april fisketur til Norge

Lørdag den 4 maj kl. 7.30 – 15.00 Standerhejsning og sildetur i Randers Fjord.

Lørdag den 1 juni kl. 8.00 – 14.00 Fisketur fra Bønnerup

Lørdag den 22 juni Familiedag, nærmere tilgår

Lørdag den 20. juli eftermiddagstur kl. 17.00 – 20.00.  Fisketur fra Bønnerup

Lørdag den 17. august kl.17.30   Den årlige sommer fest i teltet ved klubhuset.

Lørdag den 31 august kl. 7.30 – 13.00 Fisketur fra Bønnerup

Lørdag den 28. september kl. 8.00 – 13.00 fisketur fra Bønnerup.

Lørdag den 12. oktober kl. 8.00 – 13.00 fisketur fra Bønnerup

Lørdag den 26. oktober kl. 18.00   Ålegilde i fælleshuset, Bønnerup

Lørdag den 23 november 25 års jubilæumsfest

Det har desværre ikke været muligt af få arrangeret en riffeljagt i år, men skulle der være nogen kunne hjælpe os med et sted, hvor vi kan få lov til at jage høre vi gerne nærmere.

Husk at når der står mødested Fælleshuset, er det altid Vestremole 2 8585 Glesborg.

Husk betaling til morgenmad til vores fisketure, er altid kontant, betaling til vores fester grillaftenen og ålegilde er via bank, mens drikkevarerne om aftenen er kontant.

Tilmeldinger til Jan 40 95 10 77 eller Jens 25 70 81 85 eller på vores mail, husk venligst medlemsnummer ved tilmeldinger.

venlig hilsen bestyrelsen

Din Jagt og Fiskeklub i Bønnerup